Content.production

  • ۰
  • ۰

مقدمه

در هر کسب و کاری که هستید، اگر می‌ خواهید از رقیبان خود عقب نمانید، و بیشتر از آنها در چشم مخاطبینتان دیده شوید، باید یک سایت حرفه‌ ای داشته باشید. طراحی سایت اینترنتی آنقدر اهمیت پیدا کرده، که بخش بزرگی از هر کمپانی و برند، تنها بر روی این زمینه تمرکز می کنند تا بتوانند رقیبان خود را شکست دهند. دلیل آن هم این است که مردم امروزی بیشتر زمان فراغت خود را در فضای مجازی و اینترنت می‌ گذرانند و ترجیح می دهند از خدمات آنلاین استفاده کنند. در ادامه مطلب توضیح بیشتر در مورد طراحی سایت و مزایای آن، و معیار های یک سایت حرفه ای می پردازیم.

به چه کاری طراحی سایت گفته می شود؟

یک طراح سایت مسئولیت طراحی ظاهر کلی سایت و صفحات آن، مدیریت تولید محتوای آن و همچنین سئوی مناسب برای آن سایت را به عهده دارد. البته طراحی یک سایت می تواند توسط یک شخص یا یک کمپانی و گروهی از افراد شکل گیرد. که البته کار گروهی در این زمینه بسیار بهتر است. زیرا خلاقیت چندین نفر می‌ تواند بسیار بهتر باشد.

طراحی سایت چه مزایایی برای کسب و کار ها دارد؟

یک طراحی سایت اینترنتی خوب، امروزه، نماینده یک کسب و کار و برند به حساب می آید. افراد و مخاطبین با مشاهده سایت شما اولین تصوراتشان در مورد کسب و کار شما را شکل می دهند. اگر مخاطب شما با یک سایت که طراحی ضعیفی دارد مواجه شود، به طور قطع نسبت به کسب و کار شما ذهنیتی منفی پیدا می کنند و حتی ممکن است مشکوک شوند. به علاوه مخاطبین تنها به سایت هایی اعتماد می کنند که از طراحی قدرتمندی برخوردار باشند. یک سایت حرفه ای گویای یک کسب و کار حرفه ای است. همچنین تولید محتوای مناسب و سئوی قدرتمند یک سایت، باعث می شود تا براحتی در موتور های جستجو دیده شوید و مخاطبین زیادی به سمت شما جذب شوند. همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، رقیبان شما در هر کسب و کاری که باشید، به دنبال طراحی یک سایت هستند. بنابراین هرچه طراحی حرفه ای تری داشته باشید، در میان رقبای خود بهتر دیده می شوید.

چه عواملی یک سایت با کیفیت می سازند؟

اول از هر چیز، سایت شما باید دارای ساختاری باشد که مخاطبین به راحتی در آن بتوانند به هر اطلاعاتی که مد نظرشان است و مربوط به زمینه کاری شماست، دسترسی یابند. داشتن یک سیستم راهبری مناسب در سایتتان، عاملی است که در همان لحظات اول مخاطب را در سایت شما نگه می دارد. ‌طراحی سایت اینترنتی باید واکنشگرا باشد و قابلیت همسان سازی خود را با انواع دستگاه ها و اندازه های مختلف مرورگر های مخاطبین، داشته باشد. در این صورت مخاطبین شما، بدلیل گسترده شدن دستگاه های هوشمند همراه، می توانند در هر جا و زمانی به سایت شما به راحتی دسترسی داشته باشند. و در آخر سرعت سایت شما بسیار مهم است. منتظر ماندن برای بارگذاری شدن صفحات یک سایت، عاملی است که بشدت باعث رانده شدن مخاطبین از یک سایت می شود. پس حتما این مورد را در نظر داشته باشید، زیرا حتی یک طراحی عالی هم نمی تواند تاثیر منفی سرعت پایین را از بین ببرد.   

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی