Content.production

  • ۰
  • ۰

بررسی اصول و ویژگی مربوط به  طراحی سایت حرفه ای

امروزه با توجه به گستردگی موجود در مشاغل و همچنین استقبال از فروش اینترنتی و سایت های این چنینی، نیاز به راه اندازی سایت نیز افزایش یافته و افراد سعی دارند تا با ویژگی طراحی سایت حرفه ای آشنا شوند. از این رو ما این اصول را برای شما بیان خواهیم کرد.

سایت رسپانسیو یکی از نیازهای اصلی کاربران

رسپانسیو  به معنی متناسب سازی صفحه سایت در هنگام استفاده کاربر از تبلت و یا موبایل  می باشد. با توجه به تکنولوژی موجود، همیشه افراد برای جستجو در سایت مد نظر از لپ تاپ و یا کامپیوتر استفاده نمی کنند و اغلب کارهای خود را با تلفن همراه انجام می دهند.

سرعت مناسب سایت جهت استفاده کاربران

توجه داشته باشید که اگر سرعت سایت شما مناسب نباشد کاربران را خسته کرده و باعث افت کارایی سایت و فعالیت شما می شود همچنین از طرفی، تمام هزینه و وقتی که صرف طراحی سایت نیز کرده اید به هدر می رود. از این رو این مورد یکی از آیتم های مهم در ویژگی طراحی سایت حرفه ای می باشد.

ارتباط گیری راحت و آسان کاربران با سایت

دقت کنید هر چقدر ارتباط برقرار کردن و استفاده از سایت شما برای افراد آسان تر باشد کاربران بیشتر تمایل دارند به سایت مذکور مراجعه کنند و بالعکس.

به کار بردن گرافیک مناسب برای طراحی سایت

تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا سایت شما از لحاظ گرافیکی خوب و مناسب باشد زیرا این مسئله در هنگام طراحی سایت مهم و حیاتی است.

 

وجود صفحه مربوط به سوالات متداول

سعی کنید حتماً صفحه مربوط به پرسش های متداول را درون سایت خود قرار دهید تا افراد هم بتوانند سوالات خود را بپرسند و هم بتوانند با خواندن سوالات متداول پاسخ پرسش های خود را نیز بدست بیاورند.

حفاظت از امنیت سایت

حفظ کردن امنیت سایت یکی از موارد مهم مربوط به ویژگی طراحی سایت حرفه ای میی باشد. در صورتی که این موارد را رعایت نکنید اعتماد مشتریان و کاربران خود را از دست خواهید داد.

هر پخش خودکاری از امتیاز سایت شما می کاهد

توجه داشته باشید که هیچ پخش خودکاری در بدو ورود کاربر به سایت انجام نشود. به عنوان مثال از مواردی همچون: پخش موسیقی، به کار بردن فلش و غیره استفاده نشود.

امکان منتشر کردن

لازم به ذکر است که وجود امکان انتشار مطالب از داخل سایت بسیار مهم و ضروری است پس این امکان را حتماً در هنگام طراحی سایت خود مد نظر داشته و به کار بگیرید.

فرآیند لینک دهی با استفاده از نام آسان و واضح

گفتنی است که در موقع لینک دهی به مخاطبان و کاربران سایت خود باید از نام هایی ساده و واضح استفاده کنید.

به کار گیری هاست قوی

بهره گیری از هاست پر قدرت و قوی جزو ویژگی طراحی سایت حرفه ای می باشد، پس از آن غافل نشوید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی